10. maj 2011

Efter markedet

Mange tak for den kæmpe interesse der var på Fyns Fedeste Forårsmarked for vores werkplatz-produkter. Det var helt overvældende og det betyder altså også at det hele blev solgt. Vi kan derfor desværre ikke lægge noget ud til salg her på bloggen.

Dog er der planer om at lave flere werkplatz-ting i fremtiden, lige nu er vi bare begge pressede på grund af eksamenslæsning og opgaveskrivning. Men vi skal nok råbe højt når der kommer noget igen.

I mellemtiden har apfelstrudel lagt sine tilbageblevne ting til salg på amio, mens Krittewitt-sager kan erhverves på bloggen.






/Anne W

12 kommentarer:

  1. Det var virkelig også nogle fine ting i havde med:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fedt I fik solgt det hele. Men det er ikke nogen overraskelse, for de er SÅ fede :-)

    SvarSlet
  3. Well done! Så vil jeg glæde mig over min fine moustage nøglering...

    SvarSlet
  4. Det var sådan nogle fine ting, så helt forståeligt at I fik solgt det hele!

    SvarSlet
  5. Tillykke med det piger! Super fedt for jer! :D

    SvarSlet
  6. Tak skal I have allesammen. Det er også en rigtig skøn følelse :)

    SvarSlet
  7. ... Jamen jeg skulle jo have haft en overskægsnøglering :´-( snøft

    SvarSlet
  8. WAW alle de lækre ting.. på den ene side fortryder jeg at jeg ikke nåede til forårsmarkedet, men dog.. for pengepungens skyld var det måske alligevel ok ;0)

    Virkelig lækre ting i laver.


    Mvh Nanna


    Troldemutter.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Mon I kommer til julemarked i Horsens?!

    SvarSlet
  10. Hej Med jer..
    Har i en ide om hvornår i får lavet nogle flere nøgleringe, jeg er meget interesseret i to stk gerne en med en sløjfe og en med overskæg med sort læder.. I må gerne sende mig en mail med svaret..
    Cssmykker@gmail.com
    ser frem til at høre fra jer..

    SvarSlet
  11. Hmm mon du er holdt helt op med at blogge?

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  12. Rettelse: I, mon I er holdt op med at blogge?

    SvarSlet